czwartek, 21 lutego 2013

Przepraszam !

Nie chciałam tego robić... Naprawdę. Myślałam, że jednak uda mi się tego uniknąć. Ale nie widzę innego wyjścia. Nie potrafię już nic napisać. Totalnie brak mi weny, pomysłu, chęci, czasu. Szkoła nie daje żyć, więc nawet nie mam kiedy się zastanowić nad dalszymi losami bohaterów.

Przepraszam Was, bo doskonale wiem, jak się w takiej sytuacji czują czytelnicy, ale nie chcę Was zwodzić, że może kiedyś coś się pojawi... Być może tak się stanie, ale nie przewiduję tego w najbliższej przyszłości...

Tak więc, żeby wszystko było jasne:

BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY!




I chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować, bo Wasze komentarze zawsze były dla mnie bardzo ważne i dawały kopa do dalszego pisania  <3



Także do napisania kiedyśtam Kochana Rodzinko (pozwolę tak sobie Was nazwać, a co!) :* <3 

Bo nie mówię, że nie wrócę! (nie znacie dnia ani godziny :DD) 


P.S. Informujcie mnie dalej o nowych rozdziałach. Wasze blogi będę czytać z przyjemnością :)

12 komentarzy:

  1. Cześć :D Zapraszam na nowy, 10 rozdział :D
    http://life-in-the-paradise-city.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegrane życie. Powiedz przynajmniej kto stał w drzwiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę, bo jak wrócę to nie będziecie mieć niespodzianki :)

      Usuń
  3. jak to? ;_; będę płakać...już płaczę

    Znowu nowy o.o http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. EJ NO NIE.
    NIE.NIE.KURWA NO NIE.
    dlaczego najlepsze blogi zawsze muszą być zawieszone ?
    Wracaj szybko kochanie <3
    życzę ci nowych pomysłów i dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No jak możesz...takie fajne opowiadanie :( ale trudno, i w sumie to rozumiem bo sama mam z tym problemy :) mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz. Życzę przypływu weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda :( No nic pozostaje mieć nadzieję, że wrócisz do nas jak najszybciej :)
    Nowy: nightrain-to-sunset-strip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nosz kurwa no nie no znowu ryczę!

    Dlaczego kochana? Zawsze te najlepsze blogi zostają zawieszone!
    No ale nie mam do cb żalu bo sama doskonale wiem co to jest totalny brak weny :)
    Mam cholerną nadzieje ze wrócisz!
    Życzę ci dużo weny i napływu masy pomysłów dotyczących bloga!!
    BŁAGAM CIĘ WRÓĆ BO JESTEŚ MOJĄ INSPIRACJĄ ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. :( Ja się na to kurwa nie zgadzam . Mam nadzieję ,że niedługo wró cisz i duuuuuuuuuuużoo weeeeeeeeny życzęęęe

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowy :3 http://swiaterin.blogspot.com/2013/02/pseudo-rozdzia-5.html

    OdpowiedzUsuń
  10. http://xxlittle-xdiffrent-fckn-gnr.blogspot.com/2013/02/rozdzia-98.html - zapraszam na nowy xD

    OdpowiedzUsuń