sobota, 1 lutego 2014

This is the end...

Chyba nie ma sensu Was zwodzić, mówiąc, że coś jeszcze napiszę. Bo tak się nie stanie. Przez ostatnie miesiące odeszłam zupełnie od pisania i raczej do niego nie wrócę. A nawet jeżeli to zrobię to prawdopodobnie będzie to zupełnie nowa historia niezwiązana z tymi, które pisałam.

Trochę żal, bo ile czasu, serca i uwagi poświęciłam blogom wiem tylko ja. I jestem zła na siebie, że nie potrafię doprowadzić żadnej z historii do końca, ale szczerze mówiąc, tak dawno nie pisałam, iż z pewnością nie "wbiłabym się" do fabuły, nie poczułabym jej, tak jak miało to miejsce na początku, gdy dodawałam rozdziały regularnie.

Wiem, że zostawiam dużo nieskończonych wątków, ale z drugiej strony każda z Was może sobie dopisać zakończenie, takie jakie by jej się marzyło. I z pewnością wszystkie będą lepsze od tych, które ja bym wymyśliła :)

A teraz podziękowania.
Dziękuję wszystkim bez wyjątku, którzy byli ze mną, czytali, komentowali, wspierali, pocieszali, opieprzali kiedy było trzeba, doradzali i robili wszystko, żeby moja przygoda z pisaniem wyglądała tak jak wyglądała :*

A teraz bardziej osobiście dziękuję:
Dirty Rose - która jest moją rodzoną siostrą (tak, naprawdę tak jest) za to, że część wydarzeń była trochę jej zasługą, za sprawdzanie i korygowanie niektórych rozdziałów przed ich opublikowaniem, za dobre słowo, ale i czasem za konstruktywną krytykę <3
Liz - za przyjaźń, bycie moim psychologiem i przygody, których nie zapomnę do końca życia :*
Rain - za komentarze, które były kopem do dalszego pisania, bo wiedziałam, że ktoś czeka na to, żebym coś dodała, te zajebiste wsparcie i ogromną wiarę w moje możliwości :*
Angie - za rozmowy, których nigdy nie zapomnę i przyjaźń :*
Hannah McKagan - bo zawsze wiernie czytałaś i pisałaś piękne komentarze <3
Cassie Everly - bo byłaś taką dobrą duszyczką <3

A także:
Carli Jon McKagan, Rose, Ninde, bad_ass, Miss Nothing, Ironic Dreams, Vicky, Mist, A. W. Grey i wszystkim Anonimom - byłyście i jesteście fantastyczne <3 

I tak oto kończy się moja przygoda z opowiadaniami. W życiu bym się nie spodziewała, że niby taka błaha rzecz może tak odmienić czyjeś życie. A jednak! Uważam to za jedną z najlepszych decyzji w moim życiu, bo podwyższyłam poziom swoich możliwości pisarskich oraz mogłam podzielić się z kimś swoją pasją i wytworami wyobraźni :)

Nie chcę się za bardzo rozpisywać, bo jest tyle rzeczy, które chciałabym Wam przekazać, że z pewnością połowę bym ominęła, użyję więc tylko jednego słowa: DZIĘKUJĘ! :*

A! No i trzymajcie w maju kciuki, bo Wasza Starlight pisze maturę, a żeby mogła zrealizować swoje marzenia, musi ją zdać z dobrym wynikiem :)

Trzymajcie się i


Keep on rockin' fuckers! \m/

P.S. Nie bardzo mam czas, żeby czytać Wasze rozdziały, ale niewykluczone, że raz na jakiś czas zobaczycie mój komentarz pod postem :)
P. S. 2: Jeśli chcecie mnie poznać, pogadać, wyjść na piwo czy cokolwiek odsyłam tutaj.

17 komentarzy:

  1. Nieeeee! Dlaczego?! ;____; No dobra, będę musiała się z tym jakoś pogodzić... A więc teraz ode mnie: Po pierwsze życzę zdania matury z bardzo dobrym wynikiem (a jestem pewna, że ci się uda) oraz zrealizowania tych marzeń :* Po drugie wiedz, że gdybyś chciała jeszcze w przyszłości coś napisać, nawet nowego, nawet jeśli byłaby to totalnie inna tematyka, to wiedz, że chętnie to przeczytam, bo po prostu wszystko co napiszesz jest świetne :D Po prostu kocham twoje opowiadania! Jesteś jedną z niewielu osób, których blogi faktycznie regularnie czytałam i tak się zachwycałam. Jesteś po prostu świetna! Po trzecie to rozumiem cię, bo ja też miałam już jednego bloga z opowiadaniem, którego nie skończyłam i raczej nie zamierzam już kończyć. Też przez jakiś czas byłam strasznie na siebie zła z tego powodu, ale jakoś mi przeszło kiedy się zatraciłam w nowym opowiadaniu :) Wiedz również, że nie jest ważna ilość, ale jakość, a jakościowo to co piszesz jeż świetne, więc nie ważne, czy skończone czy nie. Ważne, że jest :) To ja dziękuje tobie, za to, że pisałaś. Ale również bardzo mi miło, że wymieniłaś mnie w podziękowaniach <3 Cieszę się, że w jakiś sposób mogłam pomóc.
    Cóż podsumowując moją boską wypowiedź: spełniaj marzenia, dąż do swoich celów i rób wszystko z pasją :* Nie poddawaj się :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :* <3
    P.S. Jeśli faktycznie znajdziesz odrobinę czasu, to wpadnij czasem do mnie. Zapewniam cię, że ucieszę się nawet z krótkiego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja ci dziękuję ;) I rozumiem twoją decyzję. Sama skończyłam z pisaniem (przynajmniej FF o GN'R). Coś tam sobie skrobię, aczkolwiek to już nigdy nie będzie to samo. Ten rozdział w moim życiu zawsze będzie gdzieś tam z tyłu głowy zaszufladkowany jako "miłe wspomnienia". Życzę ci wszystkiego co najlepsze no i oczywiście dobrze zdanej maturki i dostania się na wymarzone studia (jeśli się wybierasz) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu ukazał się rozdział 8. Krótki, ale jest.
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/03/rozdzia-8-nie-zamykaj-oczu.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdział 11 "Żniwo mroku"
    one-rainy-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdział 12. :)
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/04/rozdzia-12-nie-martw-sie-skarbie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Narodził się rozdział 13.
    Zapraszam!
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/04/rozdzia-13-to-nie-to-czego-szukasz.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, po długiej nieobecności udało mi się napisać kolejny rozdział! Zapraszam! Bardzo!
    http://watch-over-you-i-love-you.blogspot.com/2014/04/rozdzia-15.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka słów sprostowania u mnie: http://imagine-rock-n-roll.blogspot.com/2014/06/wszystko-w-jednym.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak obiecałam: http://xeverything-about-youx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością zapraszam na rozdział 15!
    one-rainy-dream.blogspot.com
    Czy nadal mam powiadamiać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na rozdział 16. ;)
    one-rainy-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdział "Dreszcz" ;)
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    po wielu godzinach zastanawiania się czy naprawdę tego chcę, opublikowałam rozdział 18-ty. Byłabym wdzięczna za wyrażenie jakiejkolwiek opinii.
    Zapraszam ;)
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy rozdział :)
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/08/rozdzia-19-zakamarek.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie zapraszam na 21 rozdział mojego opowiadania!
    http://life-in-the-paradise-city.blogspot.com/2014/08/rozdzia-21.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na nowy rozdział!
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/08/rozdzia-20-zatrute-jabko.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przychodzę z rozdziałem 21. Prawdopodobnie ostatnim w te wakacje.
    Zapraszam!
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/2014/08/rozdzia-21-wyscig-do-poranka.html

    OdpowiedzUsuń