piątek, 12 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award!

No i mój drugi blog również został nominowany do tej nagrody :) A ja znowu nie wiem, o co z tym chodzi xD W każdym bądź razie baaardzo dziękuję Liz i Heaven za docenienie mojej pracy i za to, że spośród tylu wspaniałych blogów wybrały także mój <3



Oto zasady:

1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę na swoim blogu.
2. Dziękuję za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. I na koniec informuje o nominacji blogi nominowane.

Mam nadzieję, że nic się nie stanie jak wstawię tu to samo, co jest na drugim blogu :)

7 faktów o mnie:

1. Boję się pająków, clownów i Samary z "Ringu".

2. Gram na basie i gitarze klasycznej.
3. Od kilkunastu dni jestem pełnoletnia.
4. Mam wielkiego misia, który nosi imię Jeff. Po Isbellu.
5. Jeśli nie mam przy sobie książki albo muzyki, mogę przespać cały dzień.
6. Totalnie nie mam cierpliwości.
7. Marzy mi się praca dziennikarki, najlepiej muzycznej.






1 komentarz:

  1. Pełnoletnia od paru dni? No to gratulacje. Spóźnione Sto lat! Sto lat! ect ;)

    Dziękuję za nominację :)

    Nowy na: nightrain-to-sunset-strip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń